Miks ihmiset on niin ilkeitä? Älkää olko, eletään sovussa jooko?
Saahan sitä mielipiteensä sanoa, mutta kritiikin pitää olla rakentavaa niinku tässä joskus oon tapellu erään ihmisen kans vinkvink. Tai ei siinäkään enää mitään kai se on jo 'sovittu'.

Olin laihtunu vuodessa 4kiloa. Enkä ees yritä laihuttaa, ehkä kiinteyttää vaan :D
Mutta taas ne on huolissaan ku oon kohta alipainonen. Niin, kerran meinattiin ottaa sairaalaan ku kuulema olin anorektikko, viis siitä mitä kerroin. Lääkäri vaan sano että jos et liho niin kyllähän se anoreksialta näyttää. Nojoo. Se oli sillon ku mikään ei ollu hyvin muutenkaan.

Oikeasti, niin ihanaa että voi elää. Voi vaan mennä ja olla ja elää. Miks sitte ressaan pienistäki asioista? Tai aika usein teen niin. Mutta toisaalta taas nautin pikkusistaki asioista.
Haluttas lähteä yksin junalla jonnekki, Ouluun vaikka. Siis pääasia siinä ois se juna. Se on jotenki romanttinen paikka :D Tai sitte oon vaan kattonu Rakkautta ennen aamua sillon kerran enkä pääse ohi siitä kuvitelmasta että mullekki kävis joskus niin. Tai sitte vaan nautin siitä että PYSTYN oleen junassa.

Oon niin vaikea ihminen.